Selamat datang ke blog Smart Generation kami menyediakan pelbagai jenis barangan untuk anda pilih dengan harga berpatutan! kepuasan anda keutamaan kami!.Jangan lupa untuk follow blog ini ok..:-)..SMART GENERATION MENGUCAPKAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA.

Isnin, 31 Mac 2014

PANDUAN MENJADI PENULIS BUKU DAN JANA PENDAPATAN RIBUAN RINGGIT SEBULAN!

ANDA MINAT MENULIS? Usah Lagi Sia-siakan Hasil Penulisan Anda!

Tahukah Anda? Anda boleh menjana pendapatan sampingan sehingga empat angka sebulan dengan hanya menulis?

Jawapannya Ada Disini!

Saya telah mengambil keputusan untuk membongkarkan jawapan dan rahsia tersebut disini. Iaitu “teknik menulis dengan pantas” serta “bagaimana menjana pendapatan dengan penulisan”....
Malah, bukan itu sahaja.. beberapa lagi rahsia yang saya amalkan, akan saya bongkarkan, seperti..
  • 5 Sebab Mengapa Saya Begitu “Gila” Menulis... pastikan anda mempunyai salah satu sebab ini di dalam diri anda.
  • 10 Batu Penghalang Serta Kesilapan yang perlu anda elakkan sebagai seorang penulis.. elakkan dari melakukan kesilapan-kesilapan ini, insyallah perjalanan anda untuk menjadi seorang penulis yang kaya & Berjaya lebih mudah!
  • 3 Fasa Penulisan... 3 fasa ini perlu anda ketahui untuk memudahkan anda menguruskan diri dan kerja anda.
  • 9 Syarat Bina Blog... Ya! Blog adalah medium yang sangat bagus untuk anda membina jenama sebagai seorang penulis bebas. Tetapi ada syaratnya!.. bukan main hentam sahaja.. 
  • 17 Cara Promosi untuk memudahkan anda mendapat pelanggan...
  • 3 Teknik Menjadi Pakar Dengan Pantas... mahu atau tidak, pelanggan lebih gemar mendapatkan perkhidmatan dari mereka yang pakar. Jadi, saya kongsikan 3 rahsia saya bagaimana untuk membina kredibiliti dan menjadi pakar dalam bidang saya dengan pantas.
  • 5 Formula Mudah Meningkatkan Jualan ... Ya apabila sudah ada pihak yang berminat dengan penulisan anda, ada 5 cara untuk anda memastikan pelanggan tersebut sudi untuk membayar anda dengan bayaran yang lebih!.
  • 37 Cara Mencari Idea Penulisan! Insyallah.. inilah rahsia bagaimana saya boleh menyiapkan setiap kerja penulisan saya dengan pantas dan lancar.

Semuanya Saya Bongkarkan Menerusi Ebook Saya 

Berapakah Harga Ebook Ini?

Saya tidak mahu bercerita panjang soal harga, untuk anda yang tahu tentang kepentingan melabur di dalam ilmu, sudah pasti anda sanggup melaburkan berapa sahaja kos yang diperlukan. Kerana anda tahu, dengan ilmu tersebut, anda boleh menjana lebih banyak lagi wang di masa hadapan kelak.
Namun begitu, saya tidaklah berhajat untuk meletakkan harga ebook ini pada harga yang sangat tinggi, saya fikir, harga RM37 adalah bersesuaian untuk ebook ini. Ianya tidak terlalu mahal hingga ada yang tidak berkemampuan memilikinya, juga tidak terlalu rendah hingga menyebabkan ada yang akan menganggap  kualiti ebook ini rendah.
Jadi! Saya memilih untuk menawarkan ebook ini dengan harga..  RM37 sahaja..  

Dapatkan Sekarang!

Ok! Anda perlu bertindak sekarang. Klik butang tempahan dibawah dan dapatkan segera ebook ini. Lebih pantas anda mendapatkan ebook ini, lebih pantas anda boleh menjana wang dengan hasil penulisan anda.

Tiada ulasan:

CARI ITEM PILIHAN ANDA DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BORANG TEMPAHAN ONLINE (LENGKAPKAN SELEPAS PEMBAYARAN DI BUAT SAHAJA)

Powered by 123ContactForm | Report abuse