Selamat datang ke blog Smart Generation kami menyediakan pelbagai jenis barangan untuk anda pilih dengan harga berpatutan! kepuasan anda keutamaan kami!.Jangan lupa untuk follow blog ini ok..:-)..SMART GENERATION MENGUCAPKAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA.

Selasa, 30 Disember 2008

permulaan baru

hari ini permulaan aku memulakan pengajian semester 2 di universiti malaya.permulaan yang masih biasa dan tidak terlalu tertekan.semuanya berjalan dengan baik hari ini.

aku mengharapkan supaya sesi permulaaan ini merupakan satu azam dan tekad baru untuk aku menempa kejayaan dan kecermerlangan di universiti malaya yang tercipta ini.aku mengharapkan supaya aku akan terus tabah berada di sini dan dapat menggengam segulung ijazah yang ku idam-idamkan selama ini.

suasana di kolej ku sudah mula sibuk kerana hampir semua penghuni telah mendaftar.aku tinggal bersama 4 orang teman sebilikku.alhamdullilah mereka semua baik-baik belaka.harap untuk hari esok aku akan jadi lebih baik daripada sebelumnya

Tiada ulasan:

CARI ITEM PILIHAN ANDA DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BORANG TEMPAHAN ONLINE (LENGKAPKAN SELEPAS PEMBAYARAN DI BUAT SAHAJA)

Powered by 123ContactForm | Report abuse