Selamat datang ke blog Smart Generation kami menyediakan pelbagai jenis barangan untuk anda pilih dengan harga berpatutan! kepuasan anda keutamaan kami!.Jangan lupa untuk follow blog ini ok..:-)..SMART GENERATION MENGUCAPKAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA.

Ahad, 21 September 2008

CINTA...



Ya Allah…
Jika aku jatuh cinta,cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya pada-Mu,agar bertambah kekuatan ku untuk
mencintai-Mu

Ya Muhaimin…
Jika aku jatuh cinta,jagalah cintaku padanya agar tidak melebihi cintaku
Pada-Mu

Ya Allah…
Jika aku jatuh hati,izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya
Bertaut pada-Mu,agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu

Ya Rabbana…
Jika aku jatuh hati,jagalah hatiku padanya agar aku tidak berpaling pada
hati-Mu

Ya Rabul Izzati…
Jika aku rindu,rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di
jalan-mu

Ya Allah…
Jika aku rindu,jagalah rinduku padanya agar tidak lalai aku merindui
Syurga-Mu

Ya Allah…
Jika aku menikmati cinta kekasih-Mu,janganlah nikmat itu melebihi
Kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirmu.

Ya Allah…
Jika aku jatuh hati pada kekasih-Mu,janganbiarkan aku bertatih dan
Terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepada-Mu.

Ya Allah…
Jika kau halalkan aku merindui kekasih-Mu,jangan biarkan aku melampaui
batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya
kepada-Mu.

Ya Allah…
Engkau mengetahui bahawa hati-hati ini telah berhimpun dalam
Cinta pada-Mu telah terjumpa pada taat pada-Mu,telah bersatu dalam
dakwah pada-Mu,telah berpadu dalam membela syariat-Mu.

Kukuhkanlah Ya Allah ikatannya.Kekalkanlah cintanya.Tunjukilah
Jalan-jalannya.Penuhilah hati-hati ini dengan nur-Mu yang tiada pernah
Pudar.Lapangkanlah dada-dada kami dengan limpahan keimanan kepada-Mu dan
Keindahan bertawakkal di jalan-Mu….

Amin Ya Robb…Amin Ya Robbal ‘Alamin…

Tiada ulasan:

CARI ITEM PILIHAN ANDA DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BORANG TEMPAHAN ONLINE (LENGKAPKAN SELEPAS PEMBAYARAN DI BUAT SAHAJA)

Powered by 123ContactForm | Report abuse